12 kwietnia 2015

#2 Recenzje - Minecraft na XBOX 360

   Hej wszystkim! Dzisiaj kolejny pot z serii o recenzjach. Postanowiłam napisać recenzje bardzo kwadratowej i pikselowej gdy w wersji na XBOX 360 a mianowicie chodzi o Minecraft.
   Spędziłam ostatnio przy niej bardzo dużo czasu. Z początku miałam pewne wątpliwości czy ją kupić. Ostatecznie postanowiłam wraz z moją siostrą zaryzykować i kupiłyśmy ją na spółę.






  Gra różni się jedynie szczegółami od wersji na komputer. Jedną z najważniejszych różnic to ograniczony. Zbadanie całego świata zajęło mi jakieś 3 dni Minecraft'owe. Na starcie dostajemy do ekwipunku mapę. Każde odwiedzone przez nas miejsca rozświetlają się.
   Wersja na XBOX 360 odpowiada wersji 1.6.6. Możemy normalnie hodować zwierzęta, uprawia pole, zwiedzać jaskinie, gromadzić surowce i zabijać potwory. są dwie wersje rozgrywki Surwiwal i Creative. Gra występuję w angielskiej wersji językowej ale nie sprawia to problemu gdy ktoś zna podstawy tego języka.



   Kolejnym punktem, który powinnam dodać jest łatwość sterowania. Crafting jest dostosowany do kontrolera. Wystarczy kliknąć na crafting table a wyjdzie nam lista przedmiotów które możemy wykonać a sterowanie podobne do innych gier na konsole.


Grę oceniam na 7/10.  
Jest ciekawa i podobna do wersji na komputer ale na dłuższą metę problemem może być ograniczenie świata. Co jak zbadamy wszystkie jaskinie? Co jak kończą się surowce?

Cena : ok. 60zł

Po więcej informacji odsyłam <tutaj>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz