1 kwietnia 2015

#1 Recenzje - The Walking Dead

  Witam w moim pierwszym poście tematycznym. Postanowiłam zacząć nową serie postów która będzie nazywała się po prostu "Recenzje". Mam zamiar pisać moje opinie na temat filmów, seriali, kosmetyków, gier itp.


  Jako pierwszy pod moją "lupę" trafił serial większości z was już pewnie znany "The walking dead". Jako że skończyłam już oglądać wszystkie sezony, które jak dotąd wyszły (5) chyba mam już prawo oceniać go.
  Jest to mój ulubiony serial. "wchłonęłam" wszystkie sezony i odcinki bardzo szybko i wraz z postaciami przeżywam wszystkie zdarzenia.




Serial opowiada o grupie ocalałych w świecie opanowanym przez zombie.  Został on nagrany na podstawie komiksu o takim samym tytule Roberta Kirkmana. Rick Grimes (Andrew Lincoln) jeszcze przed rozpoczęciem się apokalipsy trafia do szpitala. Przebudza się po kilku tygodniach nie wiedząc co się dzieję. Odwiedzając swój opuszczony dom postanawia odnaleźć swoją rodziną. Kiedy udaje mu się to muszą przez cały czas się przemieszczać w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca do przetrwania. Wszystko utrudniają chodzące zwłoki jak i ludzie, chcący tak jak oni przetrwać w tych trudnych warunkach.



 Po obejrzeniu wszystkich sezonów zauważyłam, że im dalej tym gorzej. Reżyser powoli traci pomysły co ukazuję się w sezonie 5. Jest on według mnie bardzo "naciągany". Mimo to nadal uważam go za mój ulubiony. Nie jest on dla osób, które nie potrafią słuchać. Bardzo często pojawiają się tam ważne dialogi i przemyślenia postaci, które wpływają na przyszłość. Bardzo podoba mi się również sposób w jaki pokazane są zombie. Jako rozkładające się i bardzo powolne zwłoki gdyż w większości tego typu filmów przedstawiają martwych ludzi z super mocami.




Podsumowując daję mu ocenę 8/10.

 Ocena obniżona przez sezon 5 i w połowie 4. Dziękuję za przeczytanie postu i zapraszam w przyszłości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz